Hoe werken verschillende kalenders?

In een Corporate-account voeg je eenvoudig een extra kalender toe. Verschillende kalender gebruik je om communicaties van elkaar te scheiden. Hoe je dat doet?

Kalender toevoegen

  • Log in bij de Contentkalender en klik op je initialen rechtsboven.
  • Klik op 'Gebruikers & kalenders'.
  • Ga naar het tabblad 'kalenders'.
  • Klik op 'kalender toevoegen' en geef de kalender een naam.
  • Voeg daarna de gebruikers toe die je toegang wil geven tot de nieuwe kalender.

Wisselen van kalender

Wil je wisselen tussen kalenders of verschillende kalenders samen bekijken? Dat doe je in de filter:

  • Ga bovenaan de linkerbalk naar 'Filter'.
  • Selecteer onder 'kalenders' de kalenders die je wilt bekijken.

Eén project, meerdere kalenders

Werk je met meerdere kalenders? En heb je projecten waar meerdere kalenders aan samenwerken? In plaats van één, kies je dan meerdere kalenders per project.

Stap 1: Maak een project aan of bewerk een bestaand project.

Stap 2: Selecteer onder het tabblad 'project' de juiste kalenders.

Stap 3: Klik op 'Opslaan' of 'Opslaan en kopiëren'.

Meerdere kalenders koppelen aan één project